2015-03-10
Nu var det ett tag sedan jag skrev något och det är för att jag "jagat" BBB. Denna vecka fick jag kontakt! Fick höra från några grannar förra veckan att NU hade de faktiskt ringt upp och ytterligare några till denna. Jag fick ju tyvärr inte in lite mer än hälfen av enkäterna och är då tvungen att utgå för att övriga inte har några problem. Denna vecka har de tydligen fått ordning på kundtjänst och hade dagtid, både idag och igår "ingen" kö = mindre än 5 min. Frågan är hur lång tid det tar efter 18.00, men det är inget jag provat denna vecka. Själv har jag inte haft en störning på länge. Det jag kan uppleva (jag har kabel från uttaget innanför väggen direkt till TV-boxen är att ljudet släpar lite när jag tittar på HD-kanalerna. Vi får se om jag godkänner leveransen innan årsmötet den 25/3?! /Kristian
2015-02-14
Nu är lapparna som jag fått inskickade sedan 1½ vecka och jag har fått återkoppling på att de är skickade vidare till "rätt" support. Frågan är: har ni blivit kontaktade? Mejla på fiber@weme.se om ni inte fått återkoppling så skickar jag det vidare. /Kristian
2015-02-02
Så var den (förhoppningsvis) sista enkäten för fiberstatus till ända! Jag fick endast in ca 45 stycken, är verkligen mer än hälften helt nöjda? Jag försökte göra det tydligt att det var er upplevelse hur det fungerar som jag var ute efter. Bockar ni i fungerar, så ska det tolkas att det fungerar bra. Nu läste jag kommentarerna och så var det inte alls ifyllt! Jag ska skicka sammanställningen till BBB under denna vecka.
Den 31/1 var sista dagen för att beställa extra TV-boxar med 40 kr/rabatt/mån.
Vi har inte diskuterat några ersättningar ännu. Vi tittar även på möjlighet att sätta upp en centralantenn (igen) för att få ett grundutbud utan box. Ska jaga offert under denna vecka, då de redan har varit här och tittat.
Copyright © All Rights Reserved Wemevägens Samfällighetsförening 2015